2015. április 8., szerda

Tavaszi szünetem

Csütörtökön és pénteken inkább a tanulásra fordítottuk az időnket, hogy több időnk legyen a játszásra. Szombaton voltunk egy lovasversenyen, ami szerintem nagyon jó volt. Amikor vége lett a versenynek, hazamentünk, összepakoltunk és elutaztunk a  Balatonhoz. Pont vacsora előtt értünk le. Már nagyon éhesek voltunk. Vacsora után még egy órát írogattam Dorcival és a testvérével Messenger-en keresztül. Teljesen lefárasztottak. Vasárnap este fél hatra jöttek hozzánk az unokahúgomék. Miután kipakoltak, a húgom és az unokahúgom egyből mentek macskát kínozni (szegény cicus:( ). Este tévét néztünk. Hétfőn az unokahúgomék már ebéd után mentek haza. Kár, hogy csak ilyen kevés ideig voltak itt. Kedd reggel ismét Dorcival és a tesójával írogattam. Én félreírtam egy szót és a Dorci testvére elkezdett piszkálni azzal. Így ,,jól" telt a délelőtt, mert ezzel voltunk el. Négy óra fele indultunk haza. Este még írogattam Dorcival és Nikivel. Amikor mentem volna lefeküdni, Niki írt nekem, hogy még fent vagyok-e. Még éppen nem aludtam el, de írtam neki, hogy megyek aludni és, hogy menjen ő is. Este 10-kor újra írt, hogy még nem aludtam-e el. Még mindig ébren voltam. Akkor nem jött álom a szememre így még írtam vele egy kicsit. Nem sokkal utána elaludtam. Így telt a szünetem.
                                                                     Írta: Tarsoly Laura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése