2015. április 8., szerda

Tavaszi szünetem

Az én tavaszi szünetem nagyon jól telt! Hétköznap a szüleim dolgozni voltak, így a testvérem vigyázott rám(nagyon szeretem a tesómat, mert nagyon kedves és jól kijövök vele). Hétvégén m,ár a szüleim is otthon voltak. Anyukámnak segítettem főzni/sütni. A bátyám apukámmal szerelt. Persze a barátnőimmel is tartottam a kapcsolatot Facebook-on keresztül. Az összesnek jól telt a szünet, bár az egyiket locsolás kép belökte egy fiú a tóba. Húsvétra sok csokit kaptam és adtam, mert az unokahúgoméknál jártam ahol leöntöttek vízzel. Csurom vizes lettem! Nekem így telt a tavaszi szünetem.
                                                                                                                      Írta: Sas Dorottya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése