2015. április 1., szerda

Ha az iskolatáskám beszélni tudna...

Azt mondaná a matek füzet egy nulla, na meg a magyar órai munka. Az írásodat már mindenki tudja. Mondja meg nekem milyen óra lesz, ,,matek, és a házid sem lett meg!". Órán azért csöndbe maradna, különben begyömöszölöm a padba. Gazdám hű hozzám, én segítem, a tankönyveit sokan ismeritek. Én tárolom dolgait, enni, innivalót, s füzeteit, tankönyveit, tolltartót. Hallom ahogy beszélget, jól érzi magát, és a szekrényben mellettem a kabát. Ebbe a suliban lenni tökéletes, és a folyosón látni a lökéseket. Gazdám házi feladatát leellenőrzőm és holnap egész nap amíg kell megőrzöm. Egy kis gondoskodás nekem se ártana, de látom milyen tulajdonosom vázlata. Rájövök, először neki kell változnia, szünetekben kevesebbszer tréfálkoznia. Zárásul még leírom azt ennek az osztálynak mindenki becsülje meg ezt a tárgyat!
                                                             Írta: Gál Ádám
 Sas Dorottya: Gratulálok Ádám hogy mindig a rímeket keresed! Szerintem ez azt jelenti, hogy belőled költő lesz. Azért is mert Gabi néni azt mondta hogy ne rímeljen, de te mégis így írtad meg.  Remélem még sok ilyet fogsz írni, mert öröm hallgatni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése